one step at the time!

morrn morrn! hoppas ni sovit gott, de ha jah iaf.. vet inte riktigt om de löst sej me patrik men.. jah va me han igår iaf, hjälpte han o lacka fronten osv. amelia fick sova hos johan i natt.. inte för att jah hade nått för mej men.. hon ska juh börja vara där varannan vecka nu så hon måste juh förbereda sej :p hoppas de gå bra iaf! i dag så fylle min brorsa 30, yes ni läste rätt, haha! gammgubben lixom :p o inte ha jah köpt nått helle.. fast tjejen hans fylle 30 i sep. så dom skulle slå ihop kalasen, så då få man väl köpa nått då ist :) finns ganska mkt tips på www.upplevelsepresent.se sen imorrn så ska jah förmodligen följa me patrik o byta bil, få se hur de blir.. annars blire till o va hemma me lill snuttan.. kanske nån som vill komma o joina? :) o på sönda då som sagt så åker vi till ulvön en vecka.. *suck* känns inge kul o åka när man ha de såhär.. men va faan gör man? :p de lika bra man gå o gräver ner sej! xD näe, nu ska jah ta en välförtjänt morron cigg ;) vi hörs på!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jo de är bra med mig, med dig ananrs då? :) Läste detta inlägg, de är så himla fint på ulvön, har också vart där. Men förstår om de inte är kul att åka mitt i trasslet. Kram!

2008-07-11 @ 10:47:49
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Oj, gulligt! Tänk om man fick nå sånt :) Jadu, de va ett bra jäkla tag sen jag var där! Haha. Kram

2008-07-11 @ 12:38:29
URL: http://jossankrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0