jag älskar patrik andersson

hejsan på er.. vet egentligen inte om jah ska skriva de här men, jah vill ha era åsikter? om de är okej.. o om de är nån som läser min blogg överhuvudtaget.. igår så började jah o patrik bråka o han ville inte va me mej nå mer.. :'( allt började som vanligt, som vilken dag som hellst.. patrik va här på lunchen o vi gosade me varann mm. sen på eftermiddan så gick jah o amelia till henke o petra o hälsade på, o då följde jah me dom ut till alnö för henke skulle kolla på en växellåda till sin bil.. klockan va då kring halv fem när i va på väg hem så jah ringde på patiks jobb o hörde vad vi skulle äta till midda, båda va sugen på pizza så de blev bite line :) när vi kom till statoil så träffades vi där o pratatde o träffa anki o skrattade mm. sen när vi kom hem o efter vi hade ätit så satt han sej vid datorn o kollade sin mejl, o bara i förbi farten så såg jah ett namn.. frida.. den första tanken som slog mej va hans första tjej, men dom ha juh inte haft kontakt me varann på länge, så jah frågade han vem de var, då sa han att de bara va reklam :s men jah gav mej inte utan fick tillslut läsa.. då vare nina wallins lilla syster som han sitte o skriver med :o okej, att de va hon som började me o skicka ett sånt där kedje brev men sen hade han börja fråga om hur de va me nina osv. :/ själv blev jah helt hysterisk! för de första för att han ljög för mej, att han först sa att de va nån reklam? jah mena, jah är inte dum! o för de andra att de är nina han ha börja brytt sej om igen! varför?! jah kanske överreagera lite.. men ni vet juh inte hur vi ha haft de me allt sånt där jävla skit.. de sluta me att jah kasta sönder telefon jäveln, rev ner en blomkruka o satt mej o grina.. för han säger bara; aa, bra jah är less på de här nu skiter vi i allt! de gör mej så frusterad att han bara säger så o gå ut genom dörren! faan asså.. hur ska jah bära mej åt?! jah älska juh han så oerhört.. varför just jah? snälla, om ni läser, hur skulle ni gjort? elle äre bara jah som är helt galen? hoppas ni får en bra dag annars, själv ska jah sitta hemma o må PISS!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gud, jag vet hur de kan vara. Tro mig! Men man blir ju mäst less för att de ljuger..då känns de ju bara som att de döljer nått. Man blir själv nyfiken och sen bara arg och ledsen. Jag har inga råd, de är så himla svårt. Men hoppas de löser sig på ett el annat vis! Kram Jossan

2008-07-10 @ 10:26:43
URL: http://jossankrantz.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Natalie! Jag tittar in i din blogg då och då faktiskt! Jag vet faktiskt inte vad jag har för tips. Självklart skulle det kännas förjävligt, precis som du verkar känna. Jag tycker att det är viktigt att man inte har några hemligheter för varandra, iallafall inget i den stilen!! Jag hoppas att ni kan reda ut de där och att allt löser sig! Kram Emelie!

2008-07-11 @ 01:24:08
Postat av: jenny ! Lillah Benjamin)

Hoppas att allt löser sig för er :-)

Jag tyckte det var en normal reaktion .

Vadå alla har ju känslor liksom och du uttryckte dig på det sättet och killen kanske på ett helt annat sätt! Du är inte gaalen vadå du måste ju också kunna visa känslor precis som alla andra ;)

Jag skulle nog ha reagerat likadant ;) Eller värre för jag är ganska svartsjuk av mig och kan oftas´t misstolka vissa saker :-)

2008-07-24 @ 09:50:01
Postat av: Maja

Natalie! Rak i ryggen å stoltheten i kroppen! Du älskar han för att ni gått igenom så mkt. Inte för att han är den han är.

2008-08-07 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0